Μποτάκια
Kickers Hello Kitty Bonzip (19-24) Βρεφικά Παπούτσια 879051
ΜΑΡΚΑ: Kickers
- 19
- 20
- 22
- 23
Στο SFSOnline.gr έχεις αμέτρητες επιλογές για να παραλάβεις την παραγγελία σου. Καταλαβαίνουμε ότι ανυπομονείς να πάρεις στα χέρια σου το αγαπημένο σου παπούτσι, αξεσουάρ ή ρούχο γι’ αυτό θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι θα λάβεις προσωπικό μήνυμα για την εξέλιξη της παραγγελίας σου για όποιον από τους παρακάτω τρόπους και αν επιλέξεις!
Παραλαβή δωρεάν από το καταστήματά μας
Ποιο είναι το κόστος παραλαβής;
Η παραλαβή από φυσικό μας κατάστημα είναι δωρεάν.
Πότε μπορώ να το παραλάβω;
Ο χρόνος αποστολής της παραγγελίας είναι από...μερικά λεπτά αν το προϊόν βρίσκεται ήδη στο κατάστημα έως και 3 εργάσιμες από την ημέρα της παραγγελίας. Η παραλαβή γίνεται από Δευτέρα έως Σάββατο. Οι ώρες παραλαβής είναι το ωράριο λειτουργίας του εκάστοτε καταστήματος.
Πως θα ενημερωθώ για την παραλαβή της παραγγελίας μου;
Μόλις η παραγγελία σας είναι έτοιμη θα ενημερωθείτε μέσω SMS και e-mail για την παραλαβή της. Η παραγγελία σας θα παραμείνει στο κατάστημα για 5 εργάσιμες.
Παραλαβή στο χώρο σας σε όλη την Ελλάδα
Ποιο είναι το κόστος παραλαβής;
Ελλάδα→ Όλες οι παραγγελίες άνω των 50€ έχουν Δωρεάν Μεταφορικά! Οι παραγγελίες με αξία μικρότερη των 50€ έχουν κόστος 3.00€.
Το κόστος της αντικαταβολής είναι 2.00 € ανεξαρτήτως του κόστους της παραγγελίας σας.
Για τις δυσπρόσιτες περιοχές υπάρχει επιπλέον χρέωση 3.00 € .
( Οι περιοχές εκτός των ορίων των κύριων πόλεων του δικτύου ΑCS, χαρακτηρίζονται δυσπρόσιτοι προορισμοί και αναγράφονται στην ιστοσελίδα www.acscourier.gr ).
* στις παραπάνω τιμές εμπεριέχεται ο ΦΠΑ.
Σε πόσες μέρες θα την παραλάβω;
Ο χρόνος αποστολής της παραγγελίας σας είναι συνήθως 1 – 3 εργάσιμες από τη στιγμή της καταχώρησης ενώ έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε ειδική χρονική ζώνη παράδοσης!
Σε κάθε περίπτωση θα σας ενημερώσουμε με προσωπικό μήνυμα (sms/ email) για την πορεία της παραγγελίας σας. Η Acs Courier είναι υπεύθυνη για αποστολές σε Ελλάδα .
Μπορώ να εντοπίσω την παραγγελία μου?
Μπορείτε εύκολα με τον κωδικό παραγγελίας που θα σας στείλουμε με προσωπικό μήνυμα (sms/ email) μόλις αναχωρήσει το δέμα σας να παρακολουθήσετε την πορεία της παραγγελίας σας από τον υπολογιστή ή το κινητό!Με την είσοδο στο λογαριασμό που έχετε δημιουργήσει στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία της παραγγελίας σας.
Παραλαβή από τα 250+ σημεία παραλαβής της Acs σε όλη την Ελλάδα
Ποιο είναι το κόστος παραλαβής;
Όλες οι παραγγελίες άνω των 50€ έχουν Δωρεάν Μεταφορικά για οποιοδήποτε κατάστημα του δικτύου της ACS COURIER! Οι παραγγελίες αξίας μικρότερης των 50€ έχουν κόστος 3.00€
Σε πόσες μέρες θα παραλάβω;
Ο χρόνος αποστολής της παραγγελίας σας είναι συνήθως 1 – 3 εργάσιμες από τη στιγμή της καταχώρησης. Σε κάθε περίπτωση θα σας ενημερώσουμε με προσωπικό μήνυμα (sms/ email) τόσο κατά την αναχώρηση του δέματός σας από τις εγκαταστάσεις μας όσο και κατά την άφιξή του στο κατάστημα της ACS Courier της περιοχής σας. Ο μέσος όρος αποστολής είναι λιγότερος από 2 εργάσιμες.
Μπορώ να εντοπίσω την παραγγελία μου;
Μπορείτε εύκολα με τον αριθμό αποστολής (tracking number) που θα σας στείλουμε με προσωπικό μήνυμα (sms/ email) μόλις αναχωρήσει το δέμα σας να παρακολουθήσετε την πορεία της παραγγελίας σας.
Επιστροφή /Αλλαγή /Αντικατάσταση
Ελλάδα – Αλλαγές
Δεν θα επιβαρυνθείτε με έξοδα επιστροφής για την Πρώτη αλλαγή είναι εντελώς Δωρεάν. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση ο πελάτης θα επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής ( τα οποία ανέρχονται συνολικά στο ποσό των 6€ ) και θα εκτελείτε πάντα με τούς φορείς που συνεργαζόμαστε (ACS Courier). Σε κάθε περίπτωση ο πελάτης μπορεί να επικοινωνήσει με το κατάστημα τηλεφωνικά ή με το SFSOnline.gr μέσω e-mail για ρύθμιση της διαδικασίας αποστολής, έχοντας το δικαίωμα να επιλέξει κάποιο διαφορετικό προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.
Παραγγελία Αλλαγής
Ολοκληρώνεται μια παραγγελία ηλεκτρονικά με το προϊόν που θέλετε να αλλαχθεί η πρώτη σας παραγγελία.Επιλέγετε τρόπο αποστολής ''Αποστολή στον χώρο σας'' και μέθοδο πληρωμής ''Αντικαταβολή'',πριν ολοκληρώσετε τη διαδικασία αναφέρετε στα σχόλια της παραγγελίας σας τη φράση ''Παραγγελία Αλλαγής'' και τον αριθμό της αρχικής σας παραγγελίας .Με αυτόν τον τρόπο δεσμεύεται το προϊόν με το οποίο επιθυμείτε να αντικαταστήσετε το αντίστοιχο της αρχικής σας παραγγελίας.
Οδηγίες/Προϋποθέσεις Αλλαγής.
Τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει να βρίσκονται μέσα στην αρχική τους συσκευασία. Αν για οποιοδήποτε λόγο η εξωτερική σακούλα συσκευασίας έχει χαθεί, θα πρέπει υποχρεωτικά να χρησιμοποιήσετε κάποια άλλη σακούλα της επιλογής σας, έτσι ώστε να προστατεύεται επαρκώς η εσωτερική συσκευασία.
Όλα τα υποδήματα πρέπει να δοκιμάζονται σε τάπητα για την αποφυγή φθορών. Επίσης, το προϊόν που επιστρέφεται θα πρέπει να συνοδεύεται και από όλα τα απαραίτητα παραστατικά που έλαβε ο πελάτης με την παραλαβή του.
Το νέο προϊόν που ο πελάτης επέλεξε για την αλλαγή θα αποστέλλεται αφού παραληφθεί το αρχικό και εφόσον το κατάστημα ελέγξει ότι πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις. Υπενθυμίζεται ότι το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση (να μην έχει γίνει χρήση του ή να έχει υποστεί φθορές).
Οι αλλαγές θα γίνονται δεκτές με την προϋπόθεση ότι ο πελάτης θα ενημερώσει το κατάστημα εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.
Επιστροφή χρημάτων
Ο πελάτης θα επιβαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος τα οποία ανέρχονται στα 6€.
Η πολιτική επιστροφής χρημάτων ακολουθείται στις παρακάτω περιπτώσεις :
- Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία που είχε κατά την παραλαβή από τον πελάτη.
- Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση (όπως είχε κατά το χρόνο της παράδοσης στο πελάτη) και να μην έχει υποστεί φθορές ή άλλα ελαττώματα.
- Ο πελάτης θα πρέπει να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με το κατάστημα ή μέσω e-mail με την ιστοσελίδα SFSOnline.gr ([email protected]) εντός 3 ημερών από τη παραλαβή.
- Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από τα αντίστοιχα παραστατικά που ο πελάτης έλαβε κατά τη παραλαβή του (απόδειξη, τιμολόγιο).
Η επιστροφή θα πραγματοποιείται εντός 15 εργάσιμων ημερών με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδεικνύει ο πελάτης απο την ημερομηνία της παραλαβής του προϊόντος στον χώρο μας.
Τα χρηματικά ποσά που αφορούν υπηρεσίες ( Παράδοσης Σαββάτου, Αντικαταβολής, Συσκευασίας Δώρου, Επιπλέον Έξοδα Αποστολής κ.τ.λ ) δεν επιστρέφονται.
Σπανίως ενδέχεται να υπάρξει καθυστέρηση της επιστροφής χρημάτων, που μπορεί να διαρκέσει από 4 έως 5 εργάσιμες και να οφείλεται σε περιόδους αιχμής (πχ. 10ήμερα προσφορών , Εκπτώσεις , Black Friday), ή και σε επιπρόσθετο έλεγχο του προϊόντος. Οι ώρες και οι λόγοι που αφορούν την καθυστέρηση της επιστροφής είναι ενδεικτικοί.
H επιστροφή χρημάτων είναι εφικτή μόνο για τις αγορές που πραγματοποιούνται ηλεκτρονικά (www.sfsonline.gr) και δεν ισχύει για αγορές από τα φυσικά μας καταστήματα.
Λανθασμένη αποστολή
Αν τυχόν ο πελάτης παρέλαβε προϊόν διαφορετικό από εκείνο της επιλογής του, θα πρέπει να ενημερώσει τηλεφωνικά ή με e-mail, το κατάστημα ή το SFSOnline.gr αντίστοιχα, βάσει των στοιχείων που αναγράφονται στο τομέα «Επικοινωνία» στην ιστοσελίδα μας, εντός 3 ημερών από την παραλαβή. Θα σας δοθούν οδηγίες για την επιστροφή και την αντικατάστασή του, στην οποία δεν θα έχει καμία επιβάρυνση ο πελάτης.