Υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής κάποιου προϊόντος;

Επιστροφή /Αλλαγή /Αντικατάσταση

Ελλάδα – Αλλαγές

Δεν θα επιβαρυνθείτε με έξοδα επιστροφής για την Πρώτη αλλαγή είναι εντελώς Δωρεάν. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση ο πελάτης θα επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής ( τα οποία ανέρχονται συνολικά στο ποσό των 5€ ) και θα εκτελείτε πάντα με τούς φορείς που συνεργαζόμαστε ( ACS Courier ). Σε κάθε περίπτωση ο πελάτης μπορεί να επικοινωνήσει με το κατάστημα τηλεφωνικά ή με το SFSOnline.gr μέσω e-mail για ρύθμιση της διαδικασίας αποστολής, έχοντας το δικαίωμα να επιλέξει κάποιο διαφορετικό προϊόν ίσης, μικρότερης η μεγαλύτερης αξίας.

Οδηγίες/Προϋποθέσεις Αλλαγής.

Τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει να βρίσκονται μέσα στην αρχική τους συσκευασία. Αν για οποιοδήποτε λόγο η εξωτερική σακούλα συσκευασίας έχει χαθεί, θα πρέπει υποχρεωτικά να χρησιμοποιήσετε κάποια άλλη σακούλα της επιλογής σας, έτσι ώστε να προστατεύεται επαρκώς η εσωτερική συσκευασία.

Όλα τα υποδήματα πρέπει να δοκιμάζονται σε τάπητα για την αποφυγή φθορών. Επίσης, το προϊόν που επιστρέφεται θα πρέπει να συνοδεύεται και από όλα τα απαραίτητα παραστατικά που έλαβε ο πελάτης με την παραλαβή του.

Το νέο προϊόν που ο πελάτης επέλεξε για την αλλαγή θα αποστέλλεται αφού παραληφθεί το αρχικό και εφόσον το κατάστημα ελέγξει ότι πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις. Υπενθυμίζεται ότι το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση (να μην έχει γίνει χρήση του ή να έχει υποστεί φθορές).

Οι αλλαγές θα γίνονται δεκτές με την προϋπόθεση ότι ο πελάτης θα ενημερώσει το κατάστημα εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.

Επιστροφή χρημάτων

Ο πελάτης θα επιβαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος τα οποία ανέρχονται στα 5€.
Η πολιτική επιστροφής χρημάτων ακολουθείται στις παρακάτω περιπτώσεις :
- Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία που είχε κατά την παραλαβή από τον πελάτη.
- Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση (όπως είχε κατά το χρόνο της παράδοσης στο πελάτη) και να μην έχει υποστεί φθορές ή άλλα ελαττώματα.
- Ο πελάτης θα πρέπει να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με το κατάστημα ή μέσω e-mail με την ιστοσελίδα SFSOnline.gr  (στοιχεία που αναγράφονται στο τομέα «Επικοινωνία»») εντός 3 ημερών από τη παραλαβή.
- Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από τα αντίστοιχα παραστατικά που ο πελάτης έλαβε κατά τη παραλαβή του (απόδειξη, τιμολόγιο).
Η επιστροφή θα πραγματοποιείται εντός 3 εργάσιμων ημερών με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδεικνύει ο πελάτης απο την ημερομηνία της παραλαβής του προϊόντος στον χώρο μας.
Τα χρηματικά ποσά που αφορούν υπηρεσίες ( Παράδοσης Σαββάτου, Αντικαταβολής, Συσκευασίας Δώρου, Επιπλέον Έξοδα Αποστολής κ.τ.λ ) δεν επιστρέφονται.
Σπανίως ενδέχεται να υπάρξει καθυστέρηση της επιστροφής χρημάτων, που μπορεί να διαρκέσει από 24 έως 72 ώρες και να οφείλεται σε περιόδους αιχμής (πχ. 10ήμερα προσφορών , Εκπτώσεις , Black Friday), ή και σε επιπρόσθετο έλεγχο του προϊόντος. Οι ώρες και οι λόγοι που αφορούν την καθυστέρηση της επιστροφής είναι ενδεικτικοί.
H επιστροφή χρημάτων είναι εφικτή μόνο για τις αγορές που πραγματοποιούνται ηλεκτρονικά (www.SFSOnline.gr) και δεν ισχύει για αγορές από τα φυσικά μας καταστήματα.